Monday 24 September 2012

BLOGGING SOON

ASSALAMUALAIKUM

GOOD afternoon, hi guys, whoever read this humble, small, unfamous blog... :)

dah bersawang-sawang blog aku ni rasanya... well aku tengah practicum, so masa tak der sangat lah nak berblog, facebook jer sempat...

so far aku practicum, satu perkataan jer aku boleh kata BORING, dan bila la nak habis practicum neh...hari-hari fotocopy, send letters, print surat....bla bla bla... staff kekadang tuh macam baik sangat, kekadang tuh macam menyampah dengan kami pon ada... ker perasaan aku jer... i dont know lah... the bigs boss , aku tak ade perkataan nak gambarkan.... macam tak suka dengan kitorang pon ada jugak, at least senyum pon kami rasa dihargai kot...

memang betol la orang cakap pasal staff government neh, aku nampak depan mata pon.. sigh, i thought it wont be like what people have said before...

keje bertangguh, masok ofis tak ikut time, balik awal , punch card orang , kronisme...

aku tak faham kenapa nak bangga sangat dengan hasil jawatan kronisme korang, tak adil la kot bagi aku...
well, cukup pasal practicum...

perancangan masa depan aku, aku pon tak sure..hehahaha... yeah, semua member nak sambung master , aku rasa aku tak mampu..pecah kepala otak setiap semester, tapi hasrat tu ada la... nak keje, gov konfirm 5 tahun lagi belom tentu kena panggil, ye la masing-masing KRONISME .... mana la graduan baru, yang tak ade kabel besar balak neh nak dapat keje..kan?

hmm aku ingat nak carik keje biasa-biasa jer... then kumpul duit nak kawen...huh kidding...!! kekeke....

nobody know future rite...well , jangan tanya aku pasal bf, engage, marriage and so on...jawapan senang, belom ade komitmen yer tuan -tuan, puan-puan....

well eh aku tak ade idea dah..otak beku ...omaigash, OTAK OTAK

ok bye salam..

p/s : ignore the idiot  verse..ahhaa

No comments:

Post a Comment