Friday 28 October 2011

RENOVATING BLOG

ASSALAMUALAIKUM


resting for a long time, i gotta say  im sorry, im really busy and rushing my things....  now im back and im renovating this blog... nak cari pembaharuan dan kecomelan dalam blog...dan sudah tentunya mencari kesederhanaan.... weee, sekarang aku tak der lagi idea untuk tulis entri blog..nnti aku tulis kasi gempak..dan aku rasa macam nak tukaq nama blog la, bleh tak? aku kena pikir la nama blog aku neh, sedalam-dalamnya dan serasional yang mungkin...till now la, kalau sesapa rasa annoying dengan pembaharuan blog ini, mintak maaf banyak-banyak... saya bukan budak teknologi media...saya budak sains politik, nak blog berteknologi , atau blog gempak gadjet carik la blog laen, saya tak pandai ok... hehehe...

bye bye..  wasalam...
 p/s: no idea for the header lah.... hmmm

No comments:

Post a Comment