Tuesday 6 September 2011

MEMANG ATAS DAHI AKU ADA WORD KE

ASSALAMUALAIKUM


        macam biasa aku sentiasa tak der idea, tak de pon nak tulis jugak sebab belom tido...well, aku masih mengalami kekalutan jiwa sebab lusa aku akan kembali ke kampus, sejujurnya aura untuk study belom datang.. kalau la shah rukh khan datang kat aku suruh aku study, komfom level aura aku meningkat. maklumlah, bila kembali ke kampus, semua nikmat berada di rumah 100% akan hilang, seperti kucen kehilangan anak,...makan free, letrik free, sabun free, tenet free dan sebagainya akan hilang..tapi bila kembali ke kampus, semua nya kena bayaq, nasi putih dengan ayam kicap rm3, air mineral satu liter 20 sen ...toilet 30 sen...tanya la mana-mana student ipt pon, semua pada ketika ini malas nak tinggalkan rumah.. bila start jer study, asaimen, presentation, program, ceramah dan sebagainya akan memenuhi board dalam bilik...otak mula serabot, librari akan mulai penoh, tapi aku tak masok sebab aku bukan kaki librari..hehe..
  
    bagi student perkara yang paling dinantikan ialah duit ptptn..macam superman turun jer dia punya amaze...ngeh...ok cam larik tajuk jer,,by the way, apsal orang suka layan aku lebih kurang jer r? kekadang diorang layan aku macam aku dumb and stupid..aku tak dapat kenalpasti sebabnya , adakah atas dahi aku ada tulis "saya budak bodoh"....adakah disebabkan wajah aku yang cam stupid, mata mengantok dan lantas diorang judge aku as malas study...selalu doe aku kena... even aku tanya sumthing, kalau aku dok sebelah member aku, aku macam tak der jer kat situ..seriously lah..pasal pe?  why why why...even kalau nak tanya cadangan in the group,  orang laen memang wat derk jer... kekadang cakap yang bleh buat aku kecik ati ...ekeke..sob sob sob..tapi tak per, biar orang nampak aku bodoh tapi aku smart ( besa2 jer)... at least english aku fluent doe, aku dapat A1 spm....at least aku ambek tau hal dunia, dari tanya org yang look smart, diorang tak tau sapa presiden USA...sapa pegang PBB... dan bla bla bla...
<adakah aku nampak macam masok bakol angkat sendiri> lantak !sekali sekala nak konfiden....


ada hikamah disebalik semua yang berlaku
p/s ada orang kata bahasa penulisan aku yang lepas-lepas kasar..well aku orang kedah doe..we always like this...

a message from me, hope the owner of PETKNODE will be sentence to death...(angan2 kt malaysia xder act lagutuh)...well u guys abusing animals, should not live on the earth... if i met u, i like to give u a kick...
by the way, to my coursemates, uni friends, stop crying..come the kuliah are waiting for us.. well, those who live in kachi, see ya and rindu korang...wakakaka.. lets the new semester begin with happiness and luck...
till here then

No comments:

Post a Comment