Sunday 6 November 2011

AKU BERNIAGA NEH..CEPAT CEPAT

ASSALAMUALAIKUM


HA ENTRI AKU NEH SPECIAL...aku nak meniaga sket.. aku ad jual foot detox patch, sepasang only
RM 3.00 ...  untuk pos juz add 50 sen jer....  ada yang cakap tipu, tapi setakat yang aku pakai la sampai hari ini, dan testimoni kawan-kawan termasuk rumate aku dorg cakap bagus...aku pon rasa ad perubahan.

contoh - senang bangun pagi
           - mesti ke toilet untuk membuang setiap pagi.
          - kalau kaki lenguh , pakai neh komfom lega.
          - and then warna air kencing akan jernih.
  banyak lagi function sebenarnya...untuk buang toksin dalam badan...

CEPAT-CEPAT SEBELOM HABIS.....  LELONG UNTUK RAYA NEH  :)  sape nak boleh komen kat entri saya neh, bagi alamat, nama dan no fon...pembayaran, nanti saya inform by sms... tq..


kena meniaga, nak cover duit makeup..heheh

1 comment: