Friday 11 November 2011

MY MOM LOVE STORY



ASSALAMUALAIKUM


hi guys, happy friday ... gud afternoon ! time-time macam neh aku tau mesti ramai yang tido, aku pon nak tido jugak neh tapi sementara nak dapat mood tido tuh aku tulis la entri dulu.. hehe aku nak citer pasal love stori ari neh, tapi nanti jangan mintak nasihat aku pasal relationship korang...aku tak pro! ala akui tau , ramai yang tengah baca neh mesti penah bercinta kan..kan... sama la macam mak aku gak, aku tulis sebijik-sebijik macam mak aku stori kat aku la yer...

the love stori begins, dulu masa zaman mak aku muda-muda la, time tuh mana ada henpon, apatah lagi blackberry, nak bercinta time tuh tulis surat jer bai, pos...! sekarang macam-macam , siap emel la bagai...dulu mak aku dia bercinta dengan sorang mamat neh, tok aku tak tau la love stori depa...so tiap-tiap bulan tulis surat, balas surat..  tapi dorang tak penah jumpa...  masa tuh mak aku kira hot la, tok aku pon hot gak.. kira tok aku time tuh macam family kardashian lah, semua hot... ada la sorang pegawai polis neh, dia minat la kat tok aku... tok aku time tuh single, ada anak hot plak... tok aku bagitau la kat admirer dia, kalau nak dengan tok aku, mak aku kena kawen dulu.. so , disebabkan syarat tuh si pegawai tuh tiap-tiap hari singgah rumah tok aku siap bawak  orang bawahan dia.. ntah macam mana, tetiba pegawai tuh bawak la sorang mamat, dan mamat tuh plak fall in love dengan mak aku.. biasa la, bila nak ngorat neh. time tuh kenderaan basikal jer kot, so hari-hari la mamat tuh singgah rumah tok aku sebab nak usha mak aku kekadang sampai bagi reason kat boss, tayar pancit tak bleh balik balai cepat..lama-lama usha, mak aku dengan mamat tuh pon in love la.. mamat tuh sebenarnya bapak aku, dorang pon kawen la, dapat la 3 anak... 2 laki sorang pompuan pastuh tambah lagi sorang, aku la tuh (im adopted)...hehe...sampai sekarang dorang still bersama...

mamat yang mak aku slalu tulis surat tuh tak tau la apa citer..mak aku cakap bercinta sakan dengan orang lain, kawen dengan orang lain..:P  bapak aku kekadang manja terlebih, potong kuku pon mak aku yang buat sampai sekarang, kalau makan, mak aku masak jer best...  lol whatever they were married  for 40 years...giler gempak

korang bila nak kawen?? cepat la kawen, couple lama-lama tak best la...
p/s :  aku tak penah bercinta,!! percaya x??? wuuuuuuuuu
wasalam..tq for reading

No comments:

Post a Comment