Sunday 24 July 2011

MAY U REST IN PEACE

ASSALAMUALAIKUM


I've been  crying all this nite...  my kitten  died!! somebody hit him..   in front of my house...
- _ -   serius  aku sedey  sangat...nangis  tak ingat dunia...bukan apa , si  TAM  ni  kecik  lagi, .... pagi  tadi  dok main  dengan  dia, patot la dia manja  sangat  dengan  aku, naek  atas  riba... rupa-rupanya  dia  dah nak  pi ...!!!   sedey  sangat  sebab aku pnggil, dia  tak datang...hati  dah  tak sedap , tetiba  bapak aku balik kata TAM  mati kena langgaq...

serius, baru lagi kena langgaq, mata dia  terkeluar...  aku rasa  moto  langgaq  sebab  kepala  dia  ja  terok, badan ok....  tak sanggup aku nak tengok ...terus  nangis  aku...   dia yang paling  manja  dengan  aku, ..  memang aku sumpah  abis-abisan  r  pada  sapa  yang  bawak  moto  laju-laju  dihadapan rumah orang  dan di dalam lorong  perumahan......  esok pagi aku tanam...kenangan  aku dengan sangat  sweet....

TAM  aku sayang kat hang, kita  berpisah di dunia....  nanti kita jumpa  lagi...  MAY  U  REST  IN PEACE  my dear  TAM.... now  nobody will come  to me  and  sit on my lap...  sob sob sob... kesian  mother  and  companions  dia ....   aku akan sentiasa ingat kat hang....huhuhuhu....  love  u so much!!!!!

No comments:

Post a Comment