Friday 15 July 2011

ME...SAYA...AKU....I... WEIRD

ASSALAMUALAIKUM


Entri neh nak citer pasal diri saya//bukan  biodata  ok....  perasaan boring melanda diri, sambil -sambil menonton drama korea secara online, aku tengok SUNYUNGKWAN SCANDAL...hehee... best gk,... by the way, people who dont know me, will judge me negatively rite..  come and be my friends and you will know me better..hehe


things to know about me...



  • i hate chocholate.... bukan aku lihat dunia teruih tak suka coklat, dulu aku klau nak makan mesti kena ada coklat, tapi lama-lama  muak dowh...so aku decide tak suka coklat  dah... jangan la kasi aku coklat, aku tak makan kot.

  • aku sangat suka tido...sleep is my life lah...lantak la, bom meletup tepi telinga aku pon aku  tido lena ja... kat U aku memang kaki tido sampai rumate aku heran time bila aku study....dia jem dengan aku..huhu

  • im girl in black... baju aku banyak kaler itam...huhuhu... fav  colour aku la black tuh.... 

  • cukup  awkward bila orang len usha aku, so aku suka jalan berteman... x gituh DIDIEQ dan  DYELA......jalan sorang-sorang aku tak suka....maybe sebab aku neh pemalu kot...hehe

  • tak suka lagu melayu, movie melayu....sebab lembap, asyik guna jalan cerita yang sama....tak abis-abis cinta.... boring...suka layan movie hindi @ tamil...sebab  action dia pergh mantop...

  • burung hantu ....suka tido siang, malam berjaga..huhuhu..mak aku bising gler kat aku..beletiaq...

  • kucen tuh dah macam adik -beradik aku...depa boleh tidoq dengan aku dengan selesa..hahaha....aku pon suka tidoq dengan depa k...

  • gila teh 0 ais....  mana-mana aku pi pon aku order ayaq neh...syok o0o0o0....sejuk ja, bila minum tengah cuaca hot...

  • sangat suka benda-benda  DIY...huhu...jimat dowh, suka ati aku la nak buat pa pon....

  • aku payah nak kawan dengan laki.....pompuan ramai la...kalau ad geng laki aku pon depa neh jenih yg sempoi, layan ja.... tak cintan punya orang...terbaek kalau lepak...

  • sangat benci kepada orang yang tak suka haiwan...mintak maaf la kalau aku pi sound hampa noh...tanggungjawab aku sebagai manusia .....

  • suka makan nasik ayam, simple...

  • boleh menjait sket-sket.... tak pro la, baju kurung aku tak pandai....

  • tak suka pakai baju kurung....rimas....layan baju len, yang still cover aurat aku la...

  • aku bleh baca orang...dengan tengok hampa saja, cara hampa jalan, cara hampa cakap dengan pompuan @laki...aku bleh decide hampa orang yang macam mana..selalunya  80%  tepat.... lagi 20% tuh  kesilapan teknikal...hehehe...
hehehe....tu baru sket....  yang pelik pasal aku , hanya kawan-kawan aku ja tau...hehe

No comments:

Post a Comment