Friday 8 July 2011

WHY INTAFF??

ASSALAMUALAIKUM

Mesti ramai tanya aku pasaipa hang amek INTAFF  @ international affairs...  pasaipa..pasaipa????
first  neh la course yang ditawarkan kat aku walaupun aku letak last sekali dalam list. aku mintak fasyen design tapi tarikh interview terlepas coz sebok keje..masa tuh tenet pon tak dak lagi..hehhe.

mintak cikgu, pi interview tak lepas gak.. so dok umah diam-diam tunggu posmen, sekali akak aku check kat tenet, aku dapat intaff neh, pa lagi except la... pastuh tunggu posmen ,surat pon sampai.. ok la...aku pon pi la daftar seminggu lepas dapat surat...  masa pagi 28 jun 2009 kot, pi daftar, pergh punya la sesak dari aloq staq sampai ke jitra.... highway jem, sbab semua nak pi UUM. sampai ja UUM, pergh parking penoh langsung tak dak space.. daftar la sesorang, actually ada kawan dari sekolah aku gak, tunggu la daftar..amek gambar dgn muka sememeh untuk kad matrik...hehe..pastu naek bilik. ok la bilik aku, 2 orang satu bilik..ok la tapi dok tingkat 3 la plak..penat

and then my life go as usual lah...  best, happy, far from my home..so its ok la..!!! paling sakit ati bila orang tanya INTAFF tu belajaq apa??  huhuu...tak kan tak bleh pikir kot, mestilah belajaq menda-menda international..payah nak explain dowh... hahaha.....tapi syok la, sebab aku semakin alert dgn menda-menda yg terjadi kat dunia neh,.hehe.. 

tapi seminggu first memang sakit gila la, orientasi lagi, carik klas tak jumpa...haha...tak tau camna nak naek bas...hehehe...tapi memorable la wei.....serius... k la nak blah,hehehe

No comments:

Post a Comment