Thursday 16 June 2011

START DREAMING...

ASSALAMUALAIKUM..

Ha  dah  mimpi  cmtuh aku berangan la plak...neh  nak  habaq, msti  smua  oghang  ad  dream  wedding kn.kn ...kn...!!  aku pon ad  gk aih....meh  nak  habaq  dream  wedding  aku...  the  theme  must be white.....   lah kn,,,sweet...:) hehehe.... neh  aku  bg  contoh sket....  pelamin  dia  mesti lagu neh..
  ha ni dia....  cun kn..kn..!!!  smua  kaler  puteh....   bunga  penoh..aku  kena  kaya  la  kalau  nak  buat  lagu  neh..,mampoih..!!!!  kerusi plak  ala-ala  sofa  cleopatra...  perghhhhh tinggi  angan-angan aku..
nak  baju  lagu neh....tapi  masalahnya  seksi  plak  dah....tapi  still nak  paten  camneh  la  noh..x pa  aku pon carik la version  muslimah...
 bleh la  cam neh pon janji gown kembang....  ala-ala  princess  gituh....  perghh..  kain  sapu  tanah  rumah aku la neh...  tema  mesti  putih  gk...  tp  ad beads   kaler  merah  sket2.... sket ja...makeup  pon ad  merah  sket sket... kasut  plak....st  aku tngok...!!
 neh  dia....cun  dak..???  memandangkan  aku  suka  kasut  bertutup ,  aku pileh la  yang neh....simple  but nice.....  hehehe...4  inci  tuh...jalan  kena  cover la,,tkot  stgi  jatoh tergolek...hahaha  dipadankan  dengan  bunga  tangan....camneh...
mak ai...mak aku kata "ingat  hang omputih ka"..hahah...dream wedding  ja..klau  dapt  betoi2  sronok  x terkata....cuba  hampa  bayang ..dengan  semua  benda2  yang aku  bagi  tdi.,,kalau  digabongkan  dan  berjalan  turun  dari  tangga  macam  neh..
 fulamak....wowwwwwwww....  aku  dah  bayang  dah...hampa  bleh bayang  dak...!!! hahaha....cantek  gila  la.....  bunga  tuh  x bleh blah...bnyak  betoi...hahaha....sronoknya  kalau  ad  smua neh...tapi  neh  dream  wedding  ja la... :)  dah  la  berangan ,  nk  chow  dah noh..
wasalam.....

No comments:

Post a Comment