Saturday 18 June 2011

COOKIN..

ASSALAMUALAIKUM


Today  my  mom   friends wanna  come  over  and  i have to make  sumthing  for them..
arghhhhhhhhhhhhh......  idea  idea  idea....   nak  masak  apa  neh..????   aku  buat  puding  ja la kot...  carik la resepi   dapt  satu... puding  koktel...x penah buat lagii neh...neh bru  first  time  nak buat...arap-arap  jadi lah....coz   rsa  dia  tootally  gojesss......  hehehe,,,


nk kena  kemas pa yg patot lg neh....sbab  org nak mai umah....hehehe....kalu  x  malaih  nak   mampoih  aku  neh....  neh aku dok sorang-sorang kt umah...  parents  aku  kluaq  p TESCO  beli  brg dapoq....hahaha.... jem=====
hehehe......  jom jom....ke dpan umah aku ad kenuri kawen...besa lah  time  cuti-cuti neh ramai yg mndirikan  masjid..'
wasalam

No comments:

Post a Comment